Gmina Piątnica z siedzibą w Piątnicy Poduchownej, ul. Stawiskowska 53, zaprasza do złożenia propozycji cenowej na: „Budowę boiska wielofunkcyjnego w Budach Czarnockich”.
- Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
1.1. należy ją złożyć w zamkniętej kopercie,
1.2. na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres zleceniobiorcy oraz napis: „Propozycja cenowa na budowę boiska wielofunkcyjnego w Budach Czarnockich”.
1.3. ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
1.4. ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
1.5. ma obejmować całość zamówienia.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Budowy boiska wielofunkcyjnego o wymiarach ok. 12x27 m w Budach Czarnockich gm. Piątnica na działce nr 80. Wykonawca zaprojektuje, dokona zgłoszenia i wykona kompletne boisko. Boisko ma być dostosowane do gry w tenisa, siatkówkę i koszykówkę. Nawierzchnia powinna zostać wykonana z trawy syntetycznej lub innego bezpiecznego materiału, ma posiadać wklejone (narysowane) linie do poszczególnych dyscyplin. Wykonawca dostarczy kompletny osprzęt do ww. dyscyplin (kosze, siatki, słupki). Osprzęt ma być demontowalny. Boisko i osprzęt mają być odporne na warunki atmosferyczne, mają również posiadać wymagane prawem atesty do użytkowania i stosowania w miejscach publicznych. Wymagany okres gwarancji 36 miesięcy. Po wykonaniu boiska Wykonawca sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
- Wymagany termin realizacji zamówienia: do 30 września 2019 r.
- Termin płatności 14 dni od otrzymania faktury/rachunku po odbiorze robót.
- Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena brutto – 100 %
- Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
6.1. formularz propozycji cenowej wg. załączonego wzoru,
6.2. kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego zleceniobiorcę do występowania w obrocie prawnym.
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
1/ wartość robót,
2/ obowiązujący podatek od towarów i usług,
Cena podana przez zleceniobiorcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
- Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy składać w siedzibie zamawiającego – Urząd Gminy Piątnica, ul. Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna, w pokoju nr 8 w terminie do dnia 22 maja 2019 r. do godz. 11:00 w zaklejonej kopercie.
- Osobą uprawnioną do kontaktów jest: Jarosław Sulkowski, tel. 86 215 21 61.
- Informacje dotyczące zawierania umowy:
W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze propozycji cenowej wybrany zleceniobiorca ma podpisać umowę w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 3. Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Klauzula informacyjna
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Piątnica z siedzibą
Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna.
- Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy Piątnica jest Pan Łukasz Mertin,
adres email:ochronadanych@gminapiatnica.pl.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie zgody w celach kontaktowych i informacyjnych zgodnie z art. 6 ust 1 lit.a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przesyłu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być: Wójt Gminy Piątnica, Rada Gminy Piątnica, inne organy publiczne, sądy i inni odbiorcy legitymujący się interesem prawnym w pozyskaniu danych osobowych.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie i przez okres przewidziany w Instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody i usunięcia dowolnym momencie bez wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania.
- W przypadku gdy uzna Pan/Pani iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne.