Program „ORLEN dla Strażaków”
Program „ORLEN dla Strażaków” skierowany jest do Zawodowych i Ochotniczych jednostek Straży Pożarnej. Celem programu jest dofinansowanie zakupu sprzętu niezbędnego do walki z pożarami, klęskami żywiołowymi i innymi miejscowymi zagrożeniami na terenie działania Wnioskodawców. Wniosek o darowiznę można złożyć do 4 maja 2019 r., czyli dnia, w którym świętuje się Międzynarodowy Dzień Strażaka.
Darowiznę otrzymaną w ramach Programy można wykorzystać wyłącznie na zakup:
- sprzętu przeciwpożarowego;
- sprzętu ratownictwa wodnego i przeciwpowodziowego;
- sprzętu ratownictwa drogowego i technicznego;
- sprzętu ratownictwa medycznego;
- sprzętu ratownictwa chemicznego;
- sprzętu ratownictwa ekologicznego;
- sprzętu ratownictwa wysokościowego;
- sprzętu łączności;
- wyposażenia osobistego strażaków.
JAK ZŁOŻYĆ WNIOSEK?
1. Wniosek można złożyć wyłącznie przez formularz online.
- Aby złożyć wniosek należy założyć konto jednostki w GENERATORZE WNIOSKÓW, podając swój NIP: https://grantydarserca.orlen.pl
- Instrukcja założenia konta w GENERATORZE WNIOSKÓW dostępna jest tutaj: http://www.orlendarserca.pl/PL/Pomoc/JesliPotrzebujeszPomocy/Documents/Instrukcja%20do%20z%C5%82o%C5%BCenia%20wniosku%20-%20organizacje.pdf
- Po stworzeniu konta jednostki, należy zalogować się do systemu i złożyć wniosek.
- W razie pytań prosimy o kontakt pod adresem: fundacja@orlen.pl lub telefonicznie:
poniedziałek, wtorek w godz. 10.00 – 14.00 pod numerem 665 560 241
środa, piątek w godz. 10.00 – 14.00 pod numerem 665 560 237