phonelink_ring tel. 86 216 24 76
Czynne: Pon. - Pt. 7.30 - 15.30
settings_brightness
Wielkość tekstu:
  • a
  • a
  • a
Jesteś tutaj: Strona główna » Aktualności
Wyszukuj

Informacja w sprawie zasad funkcjonowania Urzędu Gminy Piątnica od 1.02.2022 r.

INFORMACJA

WÓJTA GMINY PIĄTNICA
W SPRAWIE ZASAD FUNKCJONOWANIA
URZĘDU GMINY PIĄTNICA

od dnia 1 lutego 2022 r. - do odwołania

           

 

W związku ze wzrastającą ilością przypadków zachorowania na chorobę COVID-19 i wprowadzeniem na terenie całego kraju zaostrzonych reżimów sanitarnych dotyczących przebywania w przestrzeni publicznej, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo petentów oraz pracowników

od dnia 1 lutego 2022 r. - do odwołania Urząd Gminy Piątnica zostaje zamknięty dla Petentów.

Prosimy, aby wszelkie sprawy załatwiać:

  • telefonicznie,
  • elektronicznie (poprzez pocztę e- mail, platformę e-puap),
  • listownie – pocztą tradycyjną lub przez skrzynkę podawczą zlokalizowaną przy wejściu do urzędu od strony parkingu wewnętrznego.

 

W sprawach wniosków o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej proszę umawiać się na indywidualne wizyty telefonicznie pod nr tel.: 86 215 21 70.

W sprawach naboru wniosków o dofinansowanie w ramach programu „Czyste Powietrze” proszę umawiać się na indywidualne wizyty telefonicznie pod nr tel.: 86 215 21 62.

Urząd Gminy Piątnica, pomimo wprowadzonych ograniczeń będzie realizował swoje zadania w pełnym zakresie, w dotychczas obowiązujących godzinach pracy Urzędu, tj. od 7.30 do 15.30.

Tracą moc ustalone zasady funkcjonowania Urzędu Gminy Piątnica w okresie od dnia 25 stycznia 2022 r. do 4 lutego 2022 r. przekazane w informacji Wójta Gminy Piątnica z dnia 25.01.2022 r.

 

 

Wójt

Artur Wierzbowski

Fundusze Europejskie

  • ugpiatnica@gminapiatnica.pl
  • 86 216 24 76
  • 86 218 24 56

    • Numer konta do wpłat:
    • Hexa Bank Spółdzielczy
      68 8762 0009 0000 1270 2000 0020