phonelink_ring tel. 86 216 24 76
Czynne: Pon. - Pt. 7.30 - 15.30
settings_brightness
Wielkość tekstu:
  • a
  • a
  • a
Jesteś tutaj: Strona główna » Aktualności
Wyszukuj

Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn. „Remont nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Krzewo”.

Gmina Piątnica z siedzibą w Piątnicy Poduchownej, ul. Stawiskowska 53, zaprasza do złożenia propozycji cenowej na remont nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Krzewo.
  • Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:

1.1. należy ją złożyć w zamkniętej kopercie,

1.2. na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres zleceniobiorcy oraz opis: „Oferta na remont nawierzchni drogi wewnętrznej - Krzewo”

1.3. ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,

1.4. ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką.

  • Opis przedmiotu zamówienia:

Zakres robót polegających na poprawieniu stanu nawierzchni odcinka drogi, poprzez utwardzenie jej kostką betonową „trylinką z rozbiórki”, na odcinku długości 89,20 m, obejmował będzie wykonanie następujących prac:

  • wykonanie robót przygotowawczych,
  • podstawowe roboty - wykonanie nawierzchni z trylinki z odzysku wraz z przywiezieniem jej
    z odległości 13km na miejsce budowy ok. 50m2.
  • Wykonanie oczyszczenia i umocnienia rowu płytami ażurowymi wzdłuż rowu.
  • transport kostki betonowej „trylinki” z miejsca składowania (Piątnica Włościańska, działka nr 528) do miejsca prowadzonych prac zakresem niniejszej umowy, odległość ok. 13 km,
  • wykorytowanie i przygotowanie terenu pod wykonanie podbudowy pod nawierzchnie z kostki betonowej „trylinki z rozbiórki”,
  • wykonanie nawierzchni jezdni z kostki betonowej „trylinki z rozbiórki”,
  • umocnienie poboczy kostką betonową „trylinką z rozbiórki”
  • odtworzenie oraz umocnienie rowu trapezowego płytami ażurowymi,
  • wykonanie kaskady ochronnej na końcowym odcinka remontowanej drogi,
  • zahumusowanie i obsianie trawą skarp korony drogi, rowu oraz terenu przyległego,

oraz innych niezbędnych prac wymaganych do właściwego funkcjonowania przedmiotowego odcinka drogi.

Szczegółowy zakres robót przewidzianych do wykonania niniejszą umową został określony w załączonej dokumentacji technicznej i przedmiarze robót.

  • Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.03.2021r.
  • Termin płatności: 21 dni od dnia otrzymania faktury.
  • Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:

Cena brutto – 100 %

  • Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:

6.1. formularz propozycji cenowej wg. załączonego wzoru,

  • Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:

W cenę propozycji należy wliczyć:

1/ wartość usługi,

2/ obowiązujący podatek od towarów i usług.

Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.

  • Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:

Propozycję cenową należy składać w siedzibie zamawiającego – Urząd Gminy Piątnica, ul. Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna w pokoju nr 8 w terminie do dnia  09.11.2020 r. do godz. 11 00.

  • Osobą uprawnioną do kontaktów jest: Michał Pstrągowski – tel. 862162476
  • Informacje dotyczące zawierania umowy:

W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze propozycji cenowej wybrany zleceniobiorca ma podpisać umowę w siedzibie Zamawiającego. Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania.

Fundusze Europejskie

  • ugpiatnica@gminapiatnica.pl
  • 86 216 24 76
  • 86 218 24 56

    • Numer konta do wpłat:
    • Hexa Bank Spółdzielczy
      68 8762 0009 0000 1270 2000 0020