Gmina Piątnica przystąpiła do Programu upowszechniania płatności bezgotówkowych w administracji publicznej przy użyciu terminali płatniczych POS.
Od 1 czerwca 2017 roku w Urzędzie można dokonywać transakcji bezgotówkowych przy pomocy kart płatniczych VISA i MasterCard oraz płatności mobilnych BLIK.
Przy pomocy terminala POS można uiścić opłaty skarbowe, podatki, opłaty za odbiór odpadów komunalnych i inne opłaty dokonywane na konto Urzędu.
Program jest prowadzony przez Ministerstwo Rozwoju we współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniową S.A., która pełni rolę koordynatora Programu oraz wspiera finansowo jego wdrożenie i funkcjonowanie.
Umożliwienie dokonywania płatności bezgotówkowych w naszym Urzędzie jest odpowiedzią na oczekiwania klientów. Zakładamy, że przyjmowanie opłat w formie bezgotówkowej będzie dla Państwa wygodne, zaoszczędzi czas, zwiększy bezpieczeństwo transakcji, a dla pracowników Urzędu usprawni pracę.
Usługa płatności przy pomocy terminali płatniczych POS dla klientów jest zwolniona z opłat i prowizji!