Informujemy, że w dniu 15 listopada 2021 r. upływa termin płatności IV raty podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego oraz opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi za miesiące: październik, listopad i grudzień 2021 r.
Wpłat można dokonywać do inkasenta (sołtysa), na indywidualny numer rachunku bankowego wskazany w decyzji w sprawie wymiaru podatku na 2021r. lub w zawiadomieniu w sprawie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w banku, w placówce pocztowej lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej lub za pomocą karty płatniczej w pokoju nr 11 (Ipiętro) w Urzędzie Gminy Piątnica.
Wszelkie informacje o stanie swoich zobowiązań z tytułu podatków i opłat, można uzyskać w pokoju nr 10, 11 lub pod numerem telefonu (86) 2152170.
Dziękujemy za terminowe uregulowanie należności.
WAŻNE!
Wszystkie osoby zamieszkałe na terenie Gminy Piątnica zobowiązane są do ponoszenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na podstawie złożonych deklaracji. Przypominamy, iż wszelkie dane związane z aktualizacją liczby osób zamieszkałych na danej nieruchomości powinny być zgłaszane w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiła zmiana (np. urodzenia, zgonu, wyjazdu do innej miejscowości lub przyjazdu , itp.)
Należność nie wpłacona w terminie staje się zaległością, od której będą pobierane odsetki od zaległości podatkowych. W przypadku braku wpłaty zostanie wystawione upomnienie, które dodatkowo obciąży zobowiązanego kosztami w wysokości 16,00 zł.