phonelink_ring tel. 86 216 24 76
Czynne: Pon. - Pt. 7.30 - 15.30
settings_brightness
Wielkość tekstu:
  • a
  • a
  • a
Jesteś tutaj: Strona główna » Aktualności
Wyszukuj

Program wsparcia dla dzieci z rodzin byłych pracowników PGR

Gmina Piątnica planuje złożenie wniosku w ramach Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina -Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym –„Granty PPGR”.

Celem konkursu jest wsparcie rodzin popegeerowskich z dziećmi poprzez użyczenie sprzętu komputerowego wraz z ubezpieczeniem oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach dostępu do Internetu. Poziom dofinansowania - 100%.

Rodzice/Opiekunowie prawni uczniów niepełnoletnich oraz pełnoletni uczniowie szkół średnich mieszkający w miejscowościach, w których funkcjonowały PGR-y do dn. 4 listopada 2021 roku do godz. 12.00 mogą składać w Urzędzie Gminy Piątnica, stosowne oświadczenia dostępne w załączeniu. Wsparcie przysługuje uczniom od kl. „0” tj. dzieci w wieku 6 lat do ukończenia szkoły średniej, którzy:

- zamieszkują miejscowości, w której funkcjonowało zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwa gospodarki rolnej*;

- są członkami rodzin osób pracujących w PGR-ach (rodzice, dziadkowie, pradziadkowie);

- nie otrzymały na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 i 2021), komputera stacjonarnego lub przenośnego będącego laptopem zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.

 

Zainteresowane i uprawnione osoby składają następujące dokumenty:

  1. Oświadczenie – załącznik nr 7 (wypełnia rodzic/opiekun prawny w przypadku osoby niepełnoletniej)
  2. Oświadczenie – załącznik nr 8 (wypełnia pełnoletni uczeń, którego dotyczy oświadczenie)
    3. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych- do wypełnienia w urzędzie
  3. Zaświadczenie, świadectwo pracy bądź inny dokument potwierdzający pracę w PGR członka rodziny (rodziców, dziadków, pradziadków) – ksero – (oryginał do wglądu)

Dokumenty można pobrać ze strony (zakładka regulamin konkursu): https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr

Termin składania dokumentów:

4.11.2021 r. do godz. 12:00 w Urzędzie Gminy Piątnica, pokój nr 4 .

Więcej informacji na stronie: https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr

 

Informujemy, iż obręby, które zostały przyjęte do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa po byłych PPGR to: Marianowo,  Drożęcin-Lubiejewo, Kisielnica,  Nagórki, Stary Drożęcin

 

Fundusze Europejskie

  • ugpiatnica@gminapiatnica.pl
  • 86 216 24 76
  • 86 218 24 56

    • Numer konta do wpłat:
    • Hexa Bank Spółdzielczy
      68 8762 0009 0000 1270 2000 0020